Alex Coppelmans
Normaal gesproken zit u niet op een agressieve bezoeker te wachten, nu echter wel!
De agressor is de ultieme praktijktoets van uw agressieprotocol, maar dan in een veilige situatie. U heeft uw best gedaan om een veilige werkomgeving voor uw medewerkers te maken. U heeft een agressieprotocol en mogelijk zelfs een interventieteam. Maar werkt één en ander ook zoals het bedacht is?
Laat het testen door de Agressor!
Hoe werkt het globaal?
Vooraf verdiep ik me in uw protocol en eventuele agressie-ervaringen op de werkplek.
De Agressor gedraagt zich niet als gast maar als agressieve klant. Een vooraf geselecteerde en ingelichte medewerker wordt het ‘slachtoffer’.
Deze zet het agressieprotocol in werking, verder is alleen de leidinggevende op het gebied van veiligheid op de hoogte. Na afloop van het bezoek van de Agressor weet u of er snel en effectief volgens protocol werd ingegrepen.
U krijgt concrete aanbevelingen om u nog beter voor te bereiden op agressie. Hiermee bevordert u de veiligheid en het veiligheidsgevoel van uw medewerkers.
01 Workshop spanningscontrole
02 Winkeldiefstalpreventietraining
03 Opvang en nazorg na calamiteit
04 Hoe om te gaan met een overval?
05 Kadertraining aanhouden
06 Bezoek van de agressor
07 Workshop fysieke weerbaarheid
08 Effectief handelen bij agressie
09 Selfpay (Scan&Go) Coaching
Een dienstverlenend bedrijf beter leren kennen, werkt vaak het best door de opdrachtgevers van dat bedrijf te interviewen. Ik deed dat met een opdrachtgever van Alex Coppelmans.
Corry Daalhof – Thuis in Tekst
Lees verder
Alex Coppelmans
Plevier 13
5508 MS Veldhoven
040 78 024 96