Selfpay (Scan & Go) Coaching

Steeds meer winkels voegen zelfscan toe als dienstverlening aan de klant.
Winkels voelen zich hier vaak toe gedwongen omdat concurrenten in de directe omgeving dat ook zijn gaan doen.

Niet voldoende aandacht voor implementatie, of niet voldoende aandacht geven aan de juiste preventieve maatregelen, leiden snel tot extra derving. 

Het is een prachtig idee om klanten zelf hun goederen te laten scannen en af te laten rekenen, maar….
niet al uw klanten zijn bereid om alles af te rekenen!

• Is de communicatie naar uw klanten toe effectief?
• Hoe bereik je maximaal klantcontact op het scanplein? 
• Gebruiken uw medewerkers de preventieve middelen goed?
• Is de doorstroming op uw scanplein optimaal?
• Hebben uw medewerkers goed inzicht over hoe zij het beste kunnen waarnemen?
• Weten medewerkers hoe ze gefopt kunnen worden door kwaadwillende klanten?

Gun uw medewerkers deze praktijkcoaching, uw klanten zullen er ook blij van worden!









Klantenreactie

Een dienstverlenend bedrijf beter leren kennen, werkt vaak het best door de opdrachtgevers van dat bedrijf te interviewen. Ik deed dat met een opdrachtgever van Alex Coppelmans. 
                                                                           Corry Daalhof – Thuis in Tekst



Lees verder


Neem contact op

Alex Coppelmans
 
Plevier 13
5508 MS Veldhoven
040 78 024 96


Copyright Alex Coppelmans 2022