Alex Coppelmans
Steeds meer winkels voegen zelfscan toe als dienstverlening aan de klant.
Winkels voelen zich hier vaak toe gedwongen omdat concurrenten in de directe omgeving dat ook zijn gaan doen.
Niet voldoende aandacht voor implementatie, of niet voldoende aandacht geven aan de juiste preventieve maatregelen, leiden snel tot extra derving.
Het is een prachtig idee om klanten zelf hun goederen te laten scannen en af te laten rekenen, maar….
niet al uw klanten zijn bereid om alles af te rekenen!
• Is de communicatie naar uw klanten toe effectief?
• Hoe bereik je maximaal klantcontact op het scanplein?
• Gebruiken uw medewerkers de preventieve middelen goed?
• Is de doorstroming op uw scanplein optimaal?
• Hebben uw medewerkers goed inzicht over hoe zij het beste kunnen waarnemen?
• Weten medewerkers hoe ze gefopt kunnen worden door kwaadwillende klanten?
Gun uw medewerkers deze praktijkcoaching, uw klanten zullen er ook blij van worden!
01 Workshop spanningscontrole
02 Winkeldiefstalpreventietraining
03 Opvang en nazorg na calamiteit
04 Hoe om te gaan met een overval?
05 Kadertraining aanhouden
06 Bezoek van de agressor
07 Workshop fysieke weerbaarheid
08 Effectief handelen bij agressie
09 Selfpay (Scan&Go) Coaching
Een dienstverlenend bedrijf beter leren kennen, werkt vaak het best door de opdrachtgevers van dat bedrijf te interviewen. Ik deed dat met een opdrachtgever van Alex Coppelmans.
Corry Daalhof – Thuis in Tekst
Lees verder
Alex Coppelmans
Plevier 13
5508 MS Veldhoven
040 78 024 96