Selfpay (Scan & Go) training

Prachtig idee om klanten zelf hun goederen te laten scannen en af te laten rekenen, maar….
• Wat is verdacht gedrag bij de Selfpay?
• Gebruiken uw medewerkers de preventieve middelen goed?
• Hebben uw medewerkers goed inzicht over hoe zij hier het beste kunnen waarnemen?
Zoniet dan zullen er zeker kwaadwillende “klanten” zijn die hier Noscan & Go van maken!

Leer uw kassamedewerkers met deze theorie-en praktijktraining hoe zij gefopt worden door kwaadwillende “klanten” en hoe ze dat kunnen voorkomen.













Klantenreactie

Een dienstverlenend bedrijf beter leren kennen, werkt vaak het best door de opdrachtgevers van dat bedrijf te interviewen. Ik deed dat met een opdrachtgever van Alex Coppelmans. 
                                                                           Corry Daalhof – Thuis in Tekst



Lees verder


Neem contact op

Alex Coppelmans
 
Plevier 13
5508 MS Veldhoven
040 78 024 96


Copyright Alex Coppelmans 2020