Alex Coppelmans
De realiteit: medewerkers in steeds meer beroepen en branches worden regelmatig geconfronteerd met lastige en agressieve klanten.
Het gevolg?
De reacties op agressie verschillen per persoon: u kunt niets meer uitbrengen, u ontwijkt het gedrag of u reageert op dezelfde wijze als de ander u denkt te kunnen behandelen.
In het eerste en tweede geval doet dit achteraf veel met u, bijvoorbeeld in de zin van ‘had ik maar’ en in het laatste geval staat u er niet altijd bij stil dat de agressie nog verder uit de hand kan lopen door oplopende emoties.
Dit zijn zeer vervelende ervaringen en die maken uw werk er beslist niet leuker op.
De training
Ik verdiep me vooraf in uw specifieke groep bezoekers en de aard van hun agressie. Ik train de deelnemers in een veilige situatie en leer hen effectief te handelen bij ongewenst en grensoverschrijdend gedrag van klanten en bezoekers.
Certificeren is geen verplichting, maar een keuzemogelijkheid!
Deze training kan, indien zo aangevraagd, leiden tot een persoonscertificaat dat
een bewijs van vakbekwaamheid is conform: NEN-EN-ISO/IEC 17024
01 Workshop spanningscontrole
02 Winkeldiefstalpreventietraining
03 Opvang en nazorg na calamiteit
04 Hoe om te gaan met een overval?
05 Kadertraining aanhouden
06 Bezoek van de agressor
07 Workshop fysieke weerbaarheid
08 Effectief handelen bij agressie
09 Selfpay (Scan&Go) Coaching
Een dienstverlenend bedrijf beter leren kennen, werkt vaak het best door de opdrachtgevers van dat bedrijf te interviewen. Ik deed dat met een opdrachtgever van Alex Coppelmans.
Corry Daalhof – Thuis in Tekst
Lees verder
Alex Coppelmans
Plevier 13
5508 MS Veldhoven
040 78 024 96