Effectief handelen bij Agressie

Sociale Veiligheid op het werk

De realiteit: medewerkers in steeds meer beroepen en branches worden regelmatig geconfronteerd met lastige en agressieve klanten.

Het gevolg?
De reacties op agressie verschillen per persoon: u kunt niets meer uitbrengen, u ontwijkt het gedrag of u reageert op dezelfde wijze als de ander u denkt te kunnen behandelen.
In het eerste en tweede geval doet dit achteraf veel met u, bijvoorbeeld in de zin van ‘had ik maar’ en in het laatste geval staat u er niet altijd bij stil dat de agressie nog verder uit de hand kan lopen door oplopende emoties.
Dit zijn zeer vervelende ervaringen en die maken uw werk er beslist niet leuker op. 

De training
Ik verdiep me vooraf in uw specifieke groep bezoekers en de aard van hun agressie. Ik train de deelnemers in een veilige situatie en leer hen effectief te handelen bij ongewenst en grensoverschrijdend gedrag van klanten en bezoekers.





Certificeren is geen verplichting, maar een keuzemogelijkheid!
Deze training kan, indien zo aangevraagd, leiden tot een persoonscertificaat dat
een bewijs van vakbekwaamheid is conform: NEN-EN-ISO/IEC 17024




Klantenreactie

Een dienstverlenend bedrijf beter leren kennen, werkt vaak het best door de opdrachtgevers van dat bedrijf te interviewen. Ik deed dat met een opdrachtgever van Alex Coppelmans. 
                                                                           Corry Daalhof – Thuis in Tekst



Lees verder


Neem contact op

Alex Coppelmans
 
Plevier 13
5508 MS Veldhoven
040 78 024 96


Copyright Alex Coppelmans 2019