Aanhouden verdachte door Kader


U en uw medewerkers passen de vaardigheden van effectieve winkeldiefstalpreventie goed toe,
toch zal er af en toe een winkeldief zijn die zich daar niet door laat weerhouden.

U moet daar veilig op kunnen reageren, want uw eigen veiligheid, die van uw medewerkers en
die van uw klanten mag niet in het geding komen.
Daarnaast kan onjuist optreden ook leiden tot juridische consequenties!

U leert daarom niet alleen hoe u een winkeldief benadert en aanspreekt, maar óók de wettelijke kaders waarbinnen u mag optreden. U leert ook om te gaan met mogelijke reacties van winkeldieven.
We oefenen dit met een rollenspel dat doorloopt tot en met het overdragen van de verdachte aan de politie.















Klantenreactie

Een dienstverlenend bedrijf beter leren kennen, werkt vaak het best door de opdrachtgevers van dat bedrijf te interviewen. Ik deed dat met een opdrachtgever van Alex Coppelmans. 
                                                                           Corry Daalhof – Thuis in Tekst



Lees verder


Neem contact op

Alex Coppelmans
 
Plevier 13
5508 MS Veldhoven
040 78 024 96


Copyright Alex Coppelmans 2019